Nog een paar uurtjes en dan gaan we! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Miranda Wolbers - WaarBenJij.nu Nog een paar uurtjes en dan gaan we! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Miranda Wolbers - WaarBenJij.nu

Nog een paar uurtjes en dan gaan we!

Door: Wolliewol

Blijf op de hoogte en volg Miranda

24 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Lieve vrienden,

Nog een paar uurtjes en dan is het zover. Mijn avontuur door Zuid Oost Azië kan beginnen en ik heb er zin in! Ik vind het allemaal heel spannend en ga straks nog de laatste dingen inpakken en alles dubbel checken. We rijden rond 14:30 uur naar Schiphol waar mijn neef me op staat te wachten. En dan vliegen we om 18:50 uur naar Singapore. Ik heb gezien dat het daar nu rond de 30 graden is, zeker niet verkeerd als je wakker wordt in Nederland met de regen tikkend op het raam. Ik hoop dat ik de aankomende twee maanden wat tijd heb om jullie met leuke reisverslagen op de hoogte houden van mijn avontuur. Ik neem geen laptop mee (te zwaar in mijn backpack)maar ik heb vast wel ergens wifi of ik kan eventueel een leuk internetcafeetje bezoeken:)

Voor nu zeg ik.. tot snel en ik wens jullie allemaal een mooie zomer toe!
xoxo Miranda

  • 24 Juni 2012 - 09:22

    Niek Schut:

    Heel veel plezier! Geniet!

  • 24 Juni 2012 - 09:30

    Nathalie Mulder:

    Heel veel plezier schat!! Geniet ervan!!!

  • 24 Juni 2012 - 09:35

    Bas V. A.:

    Veel plezier lieve schat, ik ga j echt missen,, en oh ik ben zo jaloers! xx

  • 24 Juni 2012 - 13:04

    Nathan Meesman:

    Have fun! Geniet ervan!

  • 24 Juni 2012 - 15:04

    Bienchi:

    Love you Miranda!!
    have fun and enjoy all the lovely new impressions you get over there.. voordat je het weet is het voorbij en is het alleen nog maar een supermooie herinnering..

  • 25 Juni 2012 - 16:31

    Desiree S.:

    Wat een superfijn avontuur staat je te wachten! Geniet er met volle teugen van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 5991

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 27 Augustus 2012

Mijn reis door Zuid Oost Azie

Landen bezocht: